Partyn och bakfylledagar...

Jaa ni kära läsare!

Idag gick vi till badhuset och simmade i en timma!
Det var riktigt gott att få använda de muskler som inte nyttjats på länge, men simningen gick överraskande bra ändå!
Tummen upp till alla tiotusentals timmar jag legat i vatten under mina första 20 levnadsår!

Imorgon kanske det bär av till stockholm (annars tidigt Torsdag).
Jag och min vapendragare Martina skall åka Rock'n Roll-kryssning!
Det kommer bara bli bra, finns inga alternativ!
För visst har vi redan klarat av många partyn och bakfylledagar hittills!

Vi firar lite inför resan med ett kollage på lite Happy time som vi kommer fortsätta på under Torsdagen och fredagen!


Happy time på Vik!

Drickat och musiken på en annan Rock-Cruise

Hmmmm, diskuterar nog... Laxfiske...

Hur man än vrider och vänder på det kommer verkligheten alltid som ett brev på posten dagen efter...



We will rock you!


Kommentarer
Postat av: Martina

Underbart vilka fina kort du letat fram;) Skall genast länka till min blogg:)

2010-02-24 @ 07:32:09
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Hondjur

Gudarnes, vad vackra bilder! Så tacksam att du delar med dig av sådana bilder på Tant Märtha ;)

2010-02-24 @ 14:36:58
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0