Bilkö och packning...

Även idag kom jag upp tidigt, detta trots en relativt sen och trevlig kväll igår!
Det blev en lång och hektisk dag på jobbet, fullspäckad med möten, telefonsamtal och mailskrivande.
Eftersom jag skall ha juleferie från imorgon vill jag ju såklart ha mest möjligt avklarat innan dess.
Jag jobbade två och en halv timma övertid idag och tyckte att det var en bra idé att dra klockan fem.
Det tyckte ungefär alla andra med, det tog en timma att ta sig hem pga bilkö.
Att halva fästningstunneln är stängd i kombination med julrush och helt fel tid att åka på var nog orsaken...
Men hem kom jag!
Nu skall jag börja packa min väska inför drygt två veckor i snön!
Det kommer bli så härligt att bara ta det lugnt, åka bräda och njuta av snön och kylan!

Mackan har varit ute och letat jobb idag, förhoppningsvis hittar han något snart så att han kan börja den riktiga flytten till Oslo asap...
Han åker hem till Trollhättan imorgon igen, så det blir en kväll till här med killsnack och lösning av världsproblemen...

Nu skall jag tvätta lite kläder och pyssla lite i köket så att det är fint när jag kommer hem igen efter nyår!

//Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0