Då var dagen kommen...

Julafton ja!
Slutligen här... eller?

Efter frukost tog jag bilen till backen för att testa mina nya brallor. Dom var varma, vattentäta och väldigt bekväma!
Trots ynka fem grader kallt var det lite fruset i ansiktet eftersom det både blåste och snöade.
Men jag han med ett par riktigt fina åk innan liftarna stängde klockan 13:00...
Blev några turer runt med bilen för att försöka ordna de sista julklapparna... men ikke!
Jag är nog sämst på Julklappar!
Sämst fantasi, för lite tid (pga att man alltid är sent ute) och för lite rutin på att shoppa...

Snackade lite med David (från Köster) förut och fick några fina tips på julmusik som fick agera Muzak till mitt inslagande av de klappar jag faktiskt hade.
Han delade även med sig av denna häftiga illusionen...

Nu har tomten kommit med lite glögg och pepparkakor.
Vet även om att han håller på med julgodis och julmat!

Valet mellan "Kalle Anka" och "Anna Anka" var svårt...
Men en riktig dvärg är ju bättre än sju tecknade!

Nu vankas det tvagning och bastubad!

En stor julhälsning från mig till alla läsare!

//Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0