Kort notis med liten bild...

Det har varit slitsamt senaste två dagarna.
Igår fick jag och systern med Pappsen ut på lite åkning. Det var trevligt trots ihärdigt snöfall med dålig sikt som resultat.

På kvällen bar det av till min gamle klasskompis Sefton's lägenhet på fest.
Det var kul att träffas och snacka lite skit över en redig laddning öl.
Kvällen fortsatte på HC där Rydell & Quick spelade, väl där träffade jag även lite Strömstadbor. Kul att känna igen folk/bli igenkännd på "bortaplan".

Efter stängning gick vi hem till Sefton igen och knäckte några mer bärs (jo, visst är det jättekul mina Norska vänner:P).
Tog taxi hem ingen sent på natten.

So far so good, dagen efter var lite mer seg.
Gick upp sent, avsevärt utmattad av gårdagen.
Vatten och frukt i mängder gav energi nog att ta sig en bastu med tillhörande dusch. Det var nog precis vad jag behövde!

Sedan var det snart dags att gå på Bio, en dryg halvtimma innan avfärd gick strömmen, och kom inte tillbaka.
Vägen mot bion var allt annat än ljus och vi var väl lite inställda på att risken fanns att det inte skulle bli någon bio.
Men Högfjällshotellet var faktiskt någorlunda upplyst, antagligen pga nödgeneratorer, så det blev film ändå!
"Avatar" hette den och var nästan 3 timmar lång och mysket bra!

Imorgon bär det av till Mora för inköp av Television! Yeah, äntligen kanske man kan ha representabla filmkvällar! Och framförallt möjligheten att se texten!! Tumme upp.

Avfärd sker 08:30, så det är dags att sova!

Eftersom jag snott rubriken från en Wiehe/Afzelius-låt får jag väl slänga in en liten bild... Det blir en bild på stugan.



//Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0