Kryssning och Rock n' Roll!

Yes.
Nu har vi bokat den!
Rock-kryssningen som kommer bjuda på Öl, Drinkar, Vänner och Rock n' Roll!
Jag och min goda vän Martina säger "bon voyage" 25:e Februari!
Då lämnar vi Oslo och Göteborg för att mötas i Stockholm och ge oss av mot Finland!

Och jag är övertygad om att det kommer bli riktigt trevligt att åka med Martina, hon är bra på att hålla ett glatt humör:)

Bland annat Dark Tranquillity och Deathstars kommer lira för oss!

Självklart kommer vi resa med klass i en A-hytt!

Give me a cold beer!
...det stämmer, ölmaskinen skulle laddas om!!!

//Anders

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kommer hålla ett jäkligt glatt humör ska du veta! Är sjukt pepp!!!

2009-12-30 @ 22:30:05
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0