Lååång dag.

Idag vaknade jag 04:40, kunde inte förstå varför!
Tittade ut genom fönstret, såg hur gårdagens snö fortfarande gnistrade vit och fin!
Fick massor med energi och flög upp i köket och gjorde frukost!
Jag bjöd migsjälv på Te och smörgås som jag avnjöt till ett avsnitt med Scrubs.
lite innan klockan sex gav jag mig av med bilen till jobbet, var först på kontoret och nynnade en liten segermelodi när jag stardade dagens första kaffebryggning i kopiatorrummet, planen för dagen var att jag skulle åka till IKEA efter jobbet.
Planen ändrades.
En vän hade också planerat att åka till IKEA så vi slog oss i lag.
Det var trevligt och vi gjorde båda en del inköp man blev nöjd över!
Självklart sprang tiden iväg och jag var alldeles vimmelkantig av trötthet när vi lufsade mot bilen.
Men vi tog oss hemåt fint och hjälptes åt att bära upp sakerna till våra lägenheter.

Imorgom kommer min vapendragare Mackan på besök.
Han skall förbereda sig lite inför den "riktiga" flytten till min stad.
I Februari väntar jag honom och Sofia med öppna armar!

Nu måste jag sova så att jag orkar upp samma tid som idag så att jag kan dra hem tidigt så jag kan träffa Mackan så vi kan sätta oss och ta en liten Whisky och snacka om framtiden!

Trevligt är ordet hoppas jag!

//Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0