Natt i snölandet...

Nu är jag åter hemma från en kväll/natt på byn.
Jag, Erik och Gunnar började ha en liten förfest här i stugan.
Vi lagade hamburgare och drack öl.

När tiden var inne åkte vi vidare till en förfest nära HC.
Och jäklar vilken förfest det var...
Vi möttes av en motorsåg... inte en eldriven om man säger så.
Så den stugan luktade tvåtakt och man kände sig hemma!
Det dansades på bord och stolar och folket var helt enkelt på en helt annan nivå jämfört med oss.
Men det var trevligt, längesedan man var på en fest där folk ger järnet!

Vi drog till HC lagom innan den värsta kön började och vi slapp därför frysa!
Pumpbolaget var kvällens band och de började med en cover på The Killers slagdänga "somebody told me".
http://www.youtube.com/watch?v=Y5fBdpreJiU&feature=fvst för den som ännu inte hört låten.

Det var en bra spelning och kvällen var lyckad bortsett från det faktum att vi inte fick köpa en back öl att dela på...
Öl skulle köpas en och en fick vi förklarat för oss....
Kvällen blev natt, kvällen blev natt så fort (Ref. Thåström) och klockan 02:00 var det dags att utrymma lokalerna.

Tillbaka till stugan med motorsågen...
Efterfesten var minst lika upptrissad och efter en del bra musik åkte vi hem, lagom till fyraslaget.
Nu är kvällen över och jag är glad att jag gav mig ut på lite äventyr!

Imorgon väntar mera brädåkning och Mor och Far med katterna!

Nu skall jag sova gott!

//Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0