Snön faller och jag med den...

Nu har det snöat i mer än ett dygn här i Sälen!
Snötäcket blir allt tjockare och med tanke på hur mycket puder det ligger här utanför stugan kan man ju bara spekulera i hur det ser ut i backen idag... Eller, man kan ju ta sig dit och se hur det ser ut!
Det tror jag får bli dagens to-do!
Men först blir det lite snöskottning och lite mer frukost.
Jag är lite trött i huvudet fortfarande, men man mår väl som man förtjänar...
Att köpa en liter Yoghurt och 1,5 liter Julmust igår tror jag var en bra idè! Det är precis vad man behöver en dag som denna!

Jag tittade ut på stackars bilen förut, och han såg lite kall ut.. eller ja, det lilla man såg av honom! Täckt med snö, men han skall få ta sig ut på vägarna sedan så att han blir glad och mer fri från snö.

Nu skall TV'n få all min uppmärksamhet en stund.
"Zone Reality" är en ganska underhållande kanal!


Såhär ser det ut i Lindvallen just nu, får bli några åk lite senare!

//Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0