Helg och Oslo

Sofia lagade mat under Fredagen, det var Gratinerade blåmusslor.
Hör och häpna så lyckades jag äta en liten rackare utan att avlida.
Fakum är att det hade en liten tendens till att vara gott, men känslan av att äta upp ett helt djur på en gång är lite olustig.

Vi var även på ett födelsedagskalas.
Det var en trevlig tillställning på ett Café vid St. Olavs plass.
En kollega fyllde år och vi var väl ett trettiotal närvarande.

Vi tog kväll relativt tidigt eftersom Mackan och Sofia skulle på visning på Lördagen.
Visningen gick uppenbarligen bra och dom fick lägenheten!
Gratulerar till de båda och den lille vovven Faith.
Den första Mars går flyttlasset från Trolhättan.

Idag skall vi ut och fira deras lägenhetskontrakt på restaurang.
Och imorrn blir det kälkåkning igen!

Slänger med lite bilder från Brasilien för er som inte sett dem på Facebook redan.



Båten som körde oss till land efter jobbet var klart.

Båten jag var på

En fin liten ö


Jag på däck




Jag igen, det är ju min blogg så lite självgod får man vara:P


Lite jobbande


Hejdå fartyget

Copacabana från hotellbalkongen

Större motor än i Jullen...


Snickarn som vaktar Rio sedd utifrån havet





Life is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0