Kalasbilder och Sportdag

Solen kom och lyste på det vackra Oslo idag och det blev lite kälkåkning.
Tre åk orkade vi med efter en del meck med mycket folk på bussar och tunnelbana, ALLA norrmän är ju ute på tur på helgerna!

Lite bilder från helgen som gått, måste skaffa mig en egen kamera så jag kan ta mer kort:)


Killarna laddar upp på Fredagen, Sofia är fotograf.


En fin och lite frusen buske hemma.


Vi inspekterar Viktors nya lya, den var väldigt fin och trevlig.


Alla var lagom entusiastiska efter en hektisk flyttdag


Även jag...


Racerkillarna redo för rodelbanan


Även dagens Valentiner


Livsfarligt åkdon


Men jag överlevde.




Nu några väl valda ord som jag fått låna av en vän som har rötter i Vietnam där det idag blir nytt år.
Jag varken kan eller orkar formulera det bättre själv!
Och mors dag är det här i Norge idag, och eftersom min mor inte är norsk har jag inte glömt dig såklart!



"First day of year of the TIGER, the most beautiful cat animal of the planet.
At the same time it's Valentine's day, Mother's day, birthday of a friend of mine.
What more do we desire? So what's the deal?
Women are so often associated with cats: Attractive, irresistible, inspiri
ng, loving, caring and affectionate at one moment, and unpredictable, willful, rejecting, cold-blooded and dangerous at the next.
Even though we get in despaired, confused, heartbroken all the time, our lives are worthless without them!
To all women in my life, young or old, family or friends: Wish you all a wonderful day wherever you are at the moment!"



Tack Tin för orden som jag håller med om till 100%...

//Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0