Mexikansk och IKEA

Igår var jag ute i mina gamla hood.
I Hauketo hos en polare.

Vi lagade god mat, spelade Guitar Hero, malde kaffe och drack hemmalagad öl och Whisky.
Det var trevligt.


Vi handlade mat...



...hackade den...


...och åt!


Vidar hade gjort öl, mörkt öl!


Vi tog kaffe...


...och körde i Vidars fina kvarn!




Idag drog jag och Mackan till IKEA.
Han lånade min bil och plockade upp mig på jobbet efter att jag tränat klart.
Han skulle prova om han skulle ha mjuk eller hård säng.
Beslutet var lätt, hård skulle det vara och vårt uppdrag var klart!
Ändå lyckades jag köpa med mig massa bra grejjer.
Strykbräda, tack mor och far:)
Ljus, tvättkorg, mer tallrikar och en ny dörrmatta blev skörden!

Väl hemma började vi ett fixa-projekt, min lägenhet skall bli så fin och gästvänlig!
Många säger att lägenheten har potential, och det kan man ju bara tolka som att jag inte riktigt utnyttjat den som man borde...
Men nu är det dags, planerna är inte storslagna men fint skall det bli!
Och Mackan har bara en vecka kvar tills jans stora lägenhetsprojekt börjar, så man får passa på!

Nu skall sovas, bil till jobbet imorrn och sedan Sverige.

//Anders

Kommentarer
Postat av: mor

Har du köpt strykjärn också?

2010-02-18 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0