Strömstad och Simning

I helgen var jag i Strömstad och hälsade på tandläkaren, Johan, mor och far samt en del gamla polare.

Det var trevligt med lite utgång på fredagen, snöskottning och bad på Lördagen och vedhuggning på Söndagen.

Det blev en tur inom Nordby för att handla mat och andra förnödenheter såsom strykjärn, HDMI-kabel och voltarensalva till min överansträngda hälsena.

Idag blev det, efter jobb och träning, fortsatt verksamhet på lägenhetsdonandet.

Det börjar arta sig här hemma nu, känns riktigt bra!

Imorgon skall jag, Viktor och Mackan till Bislett Bad och simma.
Jag fick med mig två av mina bästa badbyxor, så nu skall det kommas igång på riktigt med den träningen med!
Viktor är helt på att simma två gånger i veckan, så nu jäklar!


Vi drack öl och hade trevligt.


Johans motor var klar, mycket fin!!



En sportig Solex-förgasare har ingen dött av!

Nu skall det sovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0