Träning och Kamera

Hejsan svejsan!

Bloggsidan har inte fungerat på ett tag så jag får skriva nu dårå!

Jag har iallafall lyckats lägga vantarna på en kamera!

Min första digitalkamera:)



Igår pluggade jag in hörlurarna på morgonen på kontoret.
Jag startade spotify och drog igång Roky Erickson på random och max volym.
Som en sejdel fylls med fatöl fyllde musiken mig med adrenalin. Han är så bra och medryckande att jobben gick snabbt, effektivt och bra!

Jag gick jag till träningscentret på jobbet direkt dagen var klar, nu skulle min inlyssnade energi förbrukas.
Det blev 40 minuter löpning och lika länge med styrka, kändes gott och pulsklockan sporrade tillsammans med Samhains ljuva toner!

Påvägen hem stannade jag på Elkjöp och köpte en kamera, det var ett klipp!

Väl hemma började jag valla skidorna inför kvällens tur.

Det blev Swix Krystall VR70 (Röd), ett bra val visade det sig!

Vi såg Kalla ta OS-Guld och gav oss sedan av till Sognsvann.
Det blev Återhämtning/Uppladdning med en Solo Sitron och två bananer på tunnelbanan(en).



Nu skulle åkas skidor!

Det blev en fin tur med bra före/valla.
Körde en hel del med bara benen för att få till bra frånskjut och kraft i diagonalkörningen.


Påväg hem efter turen.

Mackan åkte också hem.

Idag gick jag hem till Victor och Niklas efter jobbet.
Påväg dit såg jag en fin isformation.
Givetvis hade jag kameran med mig.


Fin is. Eller som vi säger här: Pen is...

Idag ville jag åka skidor igen, men min kropp ville inte samarbeta.
Benen känns lite tunga idag så det blir en hemmakväll med uppladdning istället.
Lite vedeldande, klädtvättande och bloggskrivande får duga.
Och jag har äntligen fått ordnat min frys!!! Nu frostar den inte igen längre, efter ett halvkilo silikon och mycket meckande!

Vattnet får vi inte dricka längre! Välkommen till det efterblivna Spanien kan man tro.
Dom har lyckats med att inte rena vattnet under ett dygn, så tills torsdag är det drickförbud...
Juice blir komplement, jobbigt med tandborstning bara.

//Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0