Hjärta och Musik

Jag har ett stort hjärta, det vet jag!
Och nu har det både tid, motivation, möjlighet och vilja att användas!

Det kan användas till mycket, men träning är ett av de områden som lämpas fint!

Jag har kommit igång på riktigt nu, och det känns riktigt bra.
Idag blev det "det vanliga" på gymet efter jobbet.
En vesäntlig skillnad var dock att jag hade MP3-spelaren med mig och lyssnade på musik under tiden jag sprang.
Efter de planerade 20 minutrarna på löpbandet kände jag som "Pink" alltså "I can go for miles if you know what I mean".
Jag beslutade mig för att köra klart hela "At The Gates" skiva "Slaughter of the Souls", en skiva som borde finnas i alla människors cd-samling!
Sedan vankades det lite styrketräning av "skidåkningsmusklerna", i år skall gamle goe Gustav Vasa möta lite motstånd!

Förra julen fick jag en pulsklocka av syster, den har jag använt lite till och från senaste året.
Och nu har jag verkligen fått användning för den, det är verkligen motiverande att sen hur pulsen håller sig lägre och lägre för varje träningstillfälle med samma förutsättningar!
Snart dags att öka tempot:)

Nyss hemkommen skall jag laga lite mat nu, sedan får vi se vad som sker:)
Troligtvis blir det lite pianospelande!

Anders

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meshuggah och Pain är också jävligt bra träningsmusik!

2010-01-13 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0