Imperiet och LeMarc...

...ja det är två inte helt vitt skilda musiktillverkare!
Dom har något gemensamt.
Kanske mycket, kanske lite.
Hur som helst har dom lyckats förgylla min dag idag!
Med lite hjälp av radion...

Idag har varit en bra dag!
Jobbet har gått riktigt fint!
Fått gjort mycket och allt har flytit på fint!
Tränade en dryg timma innan jag åkte hem, hade med mig sekreteraren med fantastiskt lokalsinne
 i bilen hem. Nästa gång låter jag GPS'en sköta guidningen hem till henne, no offence Marianne...

Bilen var tvungen att åka till jobbet idag, parkeringen skulle snöröjas.... Det gick väl så där, var lika mycket snö när jag kom hem som när jag åkte... någon tog nog en ledig Söndag såhär i början av veckan!

Jag och Mackan åt currykalkon idag, med Ris ja!
Gött!

Tror det blir tidig sänggång idag.
Skall gå på vallakurs imorrn efter jobbet, och bada i isvak efter kursen... Brrr!


Nu är det en månad kvar! Ser fram emot det som sker!

Nu får det bli lite TV innan sängen ropar!

//Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0