Offret och Vykort

...båda har två saker gemensamt!
Den ena är att Imperiet har gjort två låtar med de namnen!
Den andra är att jag fått båda idag.

Vykortet som lagts i postkassen av postmannen hade skickats av min lillebror från andra sidan jorden!
Det var trevligt att se att han hade det bra! Trots att han kom hem för snart två veckor sedan!

Offret var "an offer I couldn't refuse", I'm going to Brazil soon!


Idag har jag och Mackan varit ute på tur, Mackan hade inget fäste... det hade jag!
Fick staka mig nedför backarna eftersom jag körde på förra säsongens sista valla från Maj, alltså klister.
Men det var en fin tur, och det känns gott att träna lungorna på att inhalera iskall luft, något som kan vara nog så begränsande som dålig kondition eller kass teknik under loppet!

Nu skall vi se...


Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0