Veckan som gått och veckan som kommer

Dagarna går i ett.
Upp tidigt, jobba, träna, ta sig hem, spela musik med Mackan och sedan sova...
Cykeln upprepas, och jag trivs med det!
Dock har bloggen drabbats lite av all tidskonsumtion, men kör en liten uppdatering nu.

Var nere hos Mor och Far och hälsade på förra helgen.
Det var trevligt att träffa dem och lillebror Lördag till Söndag.
Jag och Far bytte kamrem på hans V70, det var dagt för 48000-milsservicen...
Sedan bar vi in 3 ton pellets på Söndagen.

Jag tog en liten omväg mot Oslo på Söndagen och kom fram först tidigt på Måndag morgon. 

Det var en mycket trevlig helg och bra början på arbetsveckan.
Det blev mycket träning och en tur i längdspåren om vartannat efter vardagarnas arbete.
Torsdagen blev det dock en tur till Ikea för att införskaffa lite ting og tang som behövdes.

Fredagen började tidigt och bra, 06:20 stod jag och väntade på bussen med min nyinköpta kaffekopp från Statoil, den kommer förse mig med gratis kaffe resten av året! Bra jobbat Anders!!!
Efter några timmars jobb var det dags för innebandy, sedan lunch och lite mer jobb innan jag stack in till byn.
Det vankades besök från söte bror, så jag tog mig in till Oslo S och mötte upp besökarna!

Vi gick ut en ganska lång och fin promenad för att leta upp någonstans att äta, tillslut tog vi ett ställe nästa hemma. Men vi hann med att se många restauranger innan dess, vissa var fullsatta och vissa serverade inte alkohol...

Lördagen bestod till stor del av långpromenad runt byn.
Fick tillslut avklarat ett besök uppe på Operan, det var ganska fin utsikt. Men lite sommarsol och värme hade nog gett taket lite mer effekt!

Det var en trevlig och ganska slapp helg:)
Nu har damerna kommit hem helskinnade och Mackan kommit på plats här i Oslo igen!

I Fredags skulle jag egentligen åkt till Brasilien, men hann inte få visum...
Så jag åker på Onsdag istället, Måndag och Tisdag kommer därmed gå åt att förbereda sig inför resan!

Nu skall det sovas!

//Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0