Framtid och Resor...

Förra veckan tog jag ett stort kliv ut ur stigen jag går på.
Idag tog jag nästa.
Det är med skräckblandad förtjusning jag ser hur den utstakade vägen byter riktning.

Kanske får jag möjligheten att ta det tredje steget inom kort.
Det tredje och sista i detta vägval...

Jag känner mig stark, starkare än på länge.
Jag har fått min träning, min humor, mina vänner!
Det gnistrar av många saker runt mig nu!

Idag tränade jag som vanligt efter jobbet innan sista bussen tog mig hem.
Och nu skall jag snart åka tillbaka till kontoret och hämta två lådor med utrustning inför resan imorgon.
Det blir en bra resa. Jag var iväg och kalibrerade lite ting och tang idag och känner mig påläst inför jobbet.
Flyget går lite efter nio så det blir lite sovmogron.
Tar Taxi hemifrån till flygplatsen då det inte känns aktuellt att släpa med sig alla lådor till nån tågstation:P

//Ingenjör Hansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0