Gamla ord och nya tankar...

Eftersom risken finns att jag lämnar jordelivet på söndag skall jag dela med mig av några potentiella sista ord...
Det är gamla ord men som ännu kanske är viktiga?

Vad hände?

Jag bjöd dig in till fest, en vacker vinterdag
Det skulle bli så härligt, bara du och jag
Jag serverade min själ på ett litet silverfat
En maträtt byggd på kärlek och en liten gnutta hat
Vi njöt av aptiten, och drycken den var god
Vi kom varandra närmre och stärkte vårat mod
Vackra dagar i solen, vi höll varann i handen
Men det var innan vi båda gömde huvudet i sanden
Tillslut var stunden kommen, då ingenting fanns kvar
Jag satt där ensam hemma, och undrade vart du var
Du vet att du tog nyckeln, till huset där jag bor
och låste ute oss båda, till världen som är stor
En vacker dag så kanske, vi ses en gång igen
Hör gärna av dig till mig, när du också hittat hem.




Startnummer kommer imorrn om någon skulle få en tråkig Söndag...

Natt natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0