Simning och Steg

Igår var jag på Bislett Bad och simmade en timma.
Sedan blev det bubbelbad med tre polare som anslöt sig.

Efteråt gick vi och köpte fryspizza och kände oss förtjänta av fulmat och rödvin.
Det var en trevlig kväll:)

Idag fick jag tillslut möjligheten.
Jag tog ju det första steget för en månad sedan.
Och det andra för en vecka sedan.
Och idag fick jag möjligheten att välja om jag verkligen vill ta det tredje och sista steget.

Det vill jag med största sannorlikhet:)

Here we go again:)

Nytt jobb, nya möjligheter:)


Gratulerar även Martina som även hon tagit ett steg ut i världen, lägenhetsköp är bra grejjer:)


//Anders

Kommentarer
Postat av: Martina

Man tackar! Skall iväg här om en timme och skriva papper, är lite smått bajsenödig samt förväntansfull!

2010-03-12 @ 07:51:03
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0