Sova och Vakna

Nu är uppladdningen klar.
Ett par pilsner slank ner efter all mat och choklad.
Lite melodifestival i bakgrunden till djupgående i det inre inför loppet.
Är allting bra nu?
Kommer skidorna hålla?
Är det fäste i vallan jag tidigare lagt?
Har jag druckit tillräckligt?
Får jag plats med allt i fickorna?
Kommer kroppen hålla ihop?

Mattias och jag kommer nog att sporra varandra genom att bara veta om den andres existens...
Det är hans första Vasalopp, och mitt tredje...
Vi startar i samma startgrupp och kommer nog att föra en liten kamp mot varandra lyckligt ovetande om ifall den andre ligger framför eller bakom...

05:00 går jag upp imorgon...
Då vankas havregrynsgröt och annat gott.
06:00 har jag förhoppnignsvis placerat ut skidorna i startfållan.
08:00 går starten...

Enkel matematik ger att jag kommer frysa 06:00 till 07:45 då uppvärmning börjar...

Håll tummarna för mig, jag kommer göra det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0