Spionage och skidor...

Igår blev sista turen inför vasaloppet... trodde jag.
Men jag tog mig ut idag igen.
Känner mig lite nervös inför loppet, men samtidigt förväntansfull.
Har lite svårt att sätta fingret på hur jag tror det kommer gå, men det borde gå bra.
Jag hoppas iallafall på att jag knäcker förra årets prestation litegrann!

På Onsdag skulle jag åke till Bergen på ett jobb.
Dock var jobbet på en krigsbåt och norska myndigheter satte kaffet i vrångstrupen när det gick upp för dem att jag är Svensk...
Dumma Sverige som gör att Norge tror att alla är spioner:(

Hursomhelst gick dom med på att ta mig ombord ändå, jag är ju trots allt skriven och boende i Oslo och har ett (någorlunda) fläckfritt brottsregister...

Onsdag -> Bergen med andra ord:)
Vacker by, var där på jobb för snart ett år sedan med men hoppas kunna se mer av staden denna gången.

Nu är jag hungrig, blev lite dåligt emd mat under helgen...
Men har som kompensation ätit som en häst idag och snart vankas det mera pasta och köttfärsås.

Imorrn blir det frukost med havregrynsgröt tillverkad på norska.
Havre, kanel, vaniljsocker och russin!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0