Trasig och fungerande

Kära läsare!

Jag har inte gått i pension, däremot har mitt internet varit trasigt ett tag.
Och alla grannar snålar med öppna trådlösa nätverk...
Men i Fredags morgon kom en snubbe och lagade mitt internet igen!

Miniuppdatering då.
Göteborgsresan till Christoffers inflyttningsfest var stor succee.
Mycket trevligt och jag hann med den buss jag bokat plats på hem till Oslo trots att den gick okristrigt tidigt.

Onsdagen var det dags att fira St. Patricks day.
Det gjordes såklart på The Dubliner till tonerna av ett Irländskt liveband...

Nu sitter jag på Rossö och vaktar katterna.

På fredag bär det av till Trondheim, skall ut på ett kryssningsfartyg och göra lite mätningar.
Går allt enligt planen går jag av i Aalesund och flyger hem på Söndagen.
Annars blir det väl mer av Påskveckan på ett riktigt stiligt nyupprustat kryssningsfartyg...
Kanske inte fy skam det heller...

Mycket mer info följer under nästa vecka!

Lite bilder dårå...


Så kan det gå om man parkerar under ett tak med snö på.
Taget från mitt köksfönster...


Jag, Marcello och Ingrid med det svarta guldet.
Mark övertalade mig att alla skulle klä ut sig till en Guinnes, jag var den enda som uppfyllde dresscoden.


Och som alla St. Patrick's days borde slutade även denna med fight.
Jag gick segrande ur ett intensivt bondslagsmål. Han blev satt i arrest. Win-Win till mig!

//Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0