Valla och Uppladdning

Puh, jag känner mig taggad.

Efter ett svårt beslut om hur vallningen skulle gå till valde jag att göra det själv (med lite guidning av farbror Göran).
I vallaboden spenderades många timmar för att för första gången i mitt liv lägga glidvalla...
Tre lager grundvalla och två lager låg fluor blir bra hoppas jag.
Grön TOKO som gundvalla (inbrännt med strykjärn) med 7 lager blå Swix på toppen komemr förhoppnigsvis funka fint.
Många körde just det upplägget märkte jag, och det känns ju bra!

Har ätit massor med god mat idag... Pasta, köttfärssås osv.. och laddar nu med avslagen cola och choklad.
Skulle haft en påse chips med:)

Så NÄR jag går i mål i Mora imorgon kommer jag kunna ta åt mig äran för allt!
Min träning, Min valla, Min uppladdning, Mitt psyke...
Att inte fullföra loppet finns inte på kartan, och jag hoppas att jag inte skjuter migsjälv i foten genom att ge ut mitt startnummer för den som kanske har en tråkig Söndag...
14180 skall gå fint att följa längs spåret på www.vasaloppet.se

Göran och Mattias åker också, men vågar inte skylta med deras startnummer här...

Det skall bli en härlig känsla att åka under skylten i Mora imorgon!!!

Får inte bryta, måste vinna över migsjälv!
Måste gå i mål, ät snö!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0